Wachtwoord vergeten?

Wachtwoord vergeten
Vul hier uw email adres in. U ontvangt dan een nieuw wachtwoord.

Tien dingen die u moet weten over Microsoft Dynamics CRM voor Outlook

Gepost op 18-02-2009 - Dynamics CRM 4.0 Online - 0 reacties

Microsoft Dynamics CRM voor Microsoft Office Outlook is een invoegtoepassing voor Microsoft Dynamics CRM die wordt geïnstalleerd op een bureaublad- of laptopcomputer. Microsoft Dynamics CRM voor Outlook zorgt voor een gebruikelijke ervaring van Microsoft Dynamics CRM met Outlook door de Microsoft Dynamics CRM-gedeelten weer te geven als submappen in de Outlook-e-mailmappen. Met een paar uitzonderingen is dezelfde functionaliteit beschikbaar, inclusief de functies voor instellen en configureren.
1. Microsoft Dynamics CRM voor Outlook op uw bureaublad- of laptopcomputer downloaden en installeren
Ga vanuit het Microsoft Downloadcentrum naar Microsoft Dynamics CRM voor Outlook: Microsoft Dynamics CRM 4.0 voor Microsoft Office Outlook (versies On-Premise en Service Provider), bekijk de vereisten en download vervolgens de invoegtoepassing. Dubbelklik op het gedownloade bestand setup.exe om de installatie te starten.
Opmerking
Tenzij u offlinetoegang nodig hebt, installeert u de aanbevolen versie in het installatieprogramma.

2. Microsoft Dynamics CRM voor Outlook configureren
Als de installatie is voltooid, klikt u voor het configureren van Microsoft Dynamics CRM voor Outlook in het menu Begin op Alle programma's, op Microsoft Dynamics CRM en vervolgens op Wizard Configuratie. U hebt het webadres (URL) nodig van de installatie van Microsoft Dynamics CRM van uw organisatie. Als u de webtoepassing gebruikt, is dit meestal hetzelfde webadres. Neem contact op met de systeembeheerder als u het webadres niet weet. Wijzig de opties niet, tenzij u andere instructies hebt van uw beheerder.

3. Toegang tot Microsoft Dynamics CRM via nieuwe CRM-werkbalken, -menu's en -mappen in Outlook
Nadat u de invoegtoepassing hebt geconfigureerd en Outlook opnieuw hebt gestart, hebt u toegang tot Microsoft Dynamics CRM.
  • Er is een CRM-knoppenbalk in Outlook geïnstalleerd waarmee u vele functies snel kunt uitvoeren, inclusief het maken van nieuwe activiteiten, records en Geavanceerd zoeken. Met Geavanceerd zoeken kunt u rechtstreeks vanuit de werkbalk zoeken in Microsoft Dynamics CRM.
  • In de standaard Outlook-werkbalk hebt u via een nieuw CRM-menu toegang tot extra Microsoft Dynamics CRM-functies en -opties, inclusief uw persoonlijke opties, synchronisatie en Help.
  • In de Microsoft CRM-mappen worden uw Microsoft Dynamics CRM-gegevens weergegeven.
  • In het systeemvak van uw bureaublad verschijnt een meldingspictogram.

    4. Uw e-mailopties in uw persoonlijke Microsoft Dynamics CRM voor Outlook-opties instellen
    Als uw organisatie gebruikmaakt van workflow, afdruk samenvoegen of andere geautomatiseerde systeemtaken, moet u persoonlijke opties instellen zodat in Microsoft Dynamics CRM met Microsoft Dynamics CRM voor Outlook e-mail kan worden verzonden in uw naam.
  • Klik in het menu CRM op Opties en schakel vervolgens in het dialoogvenster op het tabblad E-mailadres het selectievakje Toestaan dat Microsoft Dynamics CRM e-mail verzendt met CRM voor Outlook in.

    5. Outlook-contactpersonen in Microsoft Dynamics CRM weergeven
    In Outlook kunt u een contactpersoon openen of maximaal 25 contactpersonen selecteren in de lijst met contactpersonen. Klik op Bijhouden in CRM. Als u het bedrijf in Microsoft Dynamics CRM wilt opnemen als moederaccount, kunt u deze optie instellen in uw persoonlijke opties op het tabblad Synchronisatie.

    6. Outlook-taken bijhouden als Microsoft Dynamics CRM-activiteiten
    In Outlook kunt u een taak openen of maximaal 25 taken selecteren in de lijst met taken. Klik op Bijhouden in CRM. Voor één taak kunt u klikken op de pijl-omlaag in de knop Bijhouden in CRM en selecteren met welk type Microsoft Dynamics CRM-activiteit de taak moet worden bijgehouden.

    7. De betreffende Microsoft Dynamics CRM-record instellen en weergeven vanuit Outlook
    Nadat u een record (contactpersoon, e-mail of taak) hebt bijgehouden, klikt u op Betreft instellen om de record op te zoeken en te koppelen aan een andere Microsoft Dynamics CRM-record, bijvoorbeeld een account of een aanvraag. Klik op Weergave Betreft om de Microsoft Dynamics CRM-record te openen. Als u de verkeerde betreffende record selecteert, klikt u op Betreft instellen om een andere record te kiezen.

    8. Toegang tot e-mailadressen van Microsoft Dynamics CRM vanuit de Microsoft Dynamics CRM voor Outlook
    Als u een e-mail in Outlook adresseert, kunt u klikken op Aan en in de lijst van het Adresboek het adres van een account, contactpersoon, opslagruimte/apparatuur, lead, wachtrij of gebruiker selecteren.

    9. Microsoft Dynamics CRM voor Outlook handmatig synchroniseren
    Terwijl u in Microsoft Dynamics CRM voor Outlook werkt, worden uw wijzigingen direct gesynchroniseerd naar Microsoft Dynamics CRM en hebben andere gebruikers direct toegang tot de informatie. Voor wijzigingen door anderen in Microsoft Dynamics CRM kan het 15 minuten duren voordat deze zijn gesynchroniseerd met uw Outlook-contactpersonen en -taken. Als u handmatig wilt synchroniseren, klikt u in het menu CRM op Synchroniseren met Microsoft CRM.

    10. Een aantal problemen opsporen en oplossen in Microsoft Dynamics CRM voor Outlook
    Met Diagnostiek worden vele problemen opgespoord en opgelost die u kunt tegenkomen bij Microsoft Dynamics CRM voor Outlook, inclusief problemen met connectiviteit, installatie en beschadigde gegevens. In bepaalde gevallen kunt u de wizard toestaan om het probleem op te lossen.
    De wizard wordt op uw computer geïnstalleerd als u Microsoft Dynamics CRM voor Outlook installeert.
  • Klik in het menu Begin op Alle programma's, klik op Microsoft Dynamics CRM en klik vervolgens op Diagnostiek. Klik op Diagnose uitvoeren om de wizard te starten.
  • PrintPrint RSS reactiesRSS reacties BookmarkBookmark

    Gekoppelde tags

    CRM 4.0, Handleidingen

    Reacties
    Nog geen reacties geplaatst.

    Winkelmandje

    Het winkelmandje is leeg

    Inloggen
    Als u hierboven op de knop 'bestellen' klikt krijgt u een overzicht van de door uw gewenste producten. Indien het overzicht compleet en correct is kunt via de wizard de verdere gegevens invullen en uw bestelling afronden. In het bestelproces kunt u altijd op 'vorige' drukken om terug te gaan in het proces. Bij Perrit staan vertrouwen, privacy en veiligheid op de eerste plaats, wij zullen uw gegevens dan ook met uiterste zorgvuldigheid behandelen en nooit doorgeven aan derden.

    Perrit.nl Sherwood Rangers 29 Hengelo

    Perrit.nl telefoon: +31 74 750 12 20

    Kenniscentrum - Tien dingen die u moet weten over Microsoft Dynamics CRM voor Outlook
    Perrit Kenniscentrum - Tien dingen die u moet weten over Microsoft Dynamics CRM voor Outlook