Wachtwoord vergeten?

Wachtwoord vergeten
Vul hier uw email adres in. U ontvangt dan een nieuw wachtwoord.

Windows Internet Explorer 7 reageert niet meer als er een modaal dialoogvenster geopend is terwijl u een venster van Windows Internet Explorer 7 wilt vernieuwen

Gepost op 15-06-2007 - Internet Explorer - 0 reacties


De informatie in dit artikel is van toepassing op:

  • Windows Internet Explorer 7 in Windows Vista
  • Windows Internet Explorer 7 for Windows Server 2003
  • Windows Internet Explorer 7 for Windows XP

Symptomen

Er is een modaal dialoogvenster geopend op het moment dat u een venster van Windows Internet Explorer 7 wilt vernieuwen via een scriptaanroep in het hoofdvenster. In dit scenario reageert Windows Internet Explorer 7 niet meer (loopt vast).

Oplossing

Informatie over de beveiligingsupdate


U kunt dit probleem oplossen door de meest recente cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer te installeren. U kunt de meest recente updates installeren vanaf de volgende website van Microsoft:

Bezoek de volgende Microsoft-website voor meer technische informatie over de meest recente cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer: Opmerking Deze correctie werd voor het eerst opgenomen in beveiligingsupdate 933566 (MS07-033).
Klik voor meer informatie op het volgende artikelnummer in de Microsoft Knowledge Base:

933566MS07-033: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer

Informatie over hotfixes

Windows Vista

Een ondersteunde hotfix is nu beschikbaar bij Microsoft. Deze hotfix is echter alleen bedoeld als oplossing van het probleem dat in dit artikel wordt beschreven. Voer de hotfix alleen uit op systemen waarop dit specifieke probleem zich voordoet. Deze hotfix moet wellicht extra worden getest. Als u geen ernstige problemen ondervindt, is het daarom raadzaam te wachten op het volgende servicepack waarin deze hotfix is opgenomen.

Als u dit probleem direct wilt verhelpen, kunt u contact opnemen met Microsoft Customer Support Services om de hotfix te verkrijgen. Een volledige lijst met telefoonnummers van Microsoft Customer Support Services en informatie over kosten van ondersteuning vindt u op de volgende Microsoft-website:Opmerking In speciale gevallen kunnen kosten die normaal verbonden zijn aan ondersteuningsoproepen, worden geannuleerd als een medewerker van Microsoft Product Support Services van mening is dat een specifieke update de oplossing van uw probleem is. De normale ondersteuningskosten blijven gelden voor extra ondersteuningsvragen die niet in aanmerking komen voor de specifieke update.
Voorwaarden

Er gelden geen speciale vereisten.
Computer opnieuw opstarten

Nadat u deze hotfix hebt toegepast, moet u de computer opnieuw opstarten.
Vervanging van hotfixes

Door deze hotfix worden geen andere hotfixes vervangen.
Bestandsinformatie

De Engelse versie van deze hotfix heeft de bestandskenmerken die in de volgende tabel worden weergegeven (of recentere bestandskenmerken). De datums en tijden voor deze bestanden worden weergegeven in UTC-notatie (Coordinated Universal Time). Wanneer u de bestandsinformatie weergeeft, wordt deze naar lokale tijd geconverteerd. Als u het verschil tussen UTC en lokale tijd wilt bepalen, gebruikt u het tabblad Tijdzone van de optie Datum en tijd in het Configuratiescherm.
BestandsnaamBestandsversieBestandsgrootteDatumTijdPlatform
Mshtml.dll7.0.6000.205923.584.00005-mei-200702:51x86
Mshtml.tlb7.0.6000.205921.383.42405-mei-200700:26Niet van toepassing

Microsoft Windows Server 2003

Een ondersteunde hotfix is nu beschikbaar bij Microsoft. Deze hotfix is echter alleen bedoeld als oplossing van het probleem dat in dit artikel wordt beschreven. Voer de hotfix alleen uit op systemen waarop dit specifieke probleem zich voordoet. Deze hotfix moet wellicht extra worden getest. Als u geen ernstige problemen ondervindt, is het daarom raadzaam te wachten op het volgende servicepack voor Windows Server 2003 waarin deze hotfix is opgenomen.

Als u dit probleem direct wilt verhelpen, kunt u contact opnemen met Microsoft Customer Support Services om de hotfix te verkrijgen. Een volledige lijst met telefoonnummers van Microsoft Customer Support Services en informatie over kosten van ondersteuning vindt u op de volgende Microsoft-website:Opmerking In speciale gevallen kunnen kosten die normaal verbonden zijn aan ondersteuningsoproepen, worden geannuleerd als een medewerker van Microsoft Product Support Services van mening is dat een specifieke update de oplossing van uw probleem is. De normale ondersteuningskosten blijven gelden voor extra ondersteuningsvragen die niet in aanmerking komen voor de specifieke update.
Voorwaarden

Er gelden geen speciale vereisten.
Computer opnieuw opstarten

Nadat u deze hotfix hebt toegepast, moet u de computer opnieuw opstarten.
Vervanging van hotfixes

Door deze hotfix worden geen andere hotfixes vervangen.
Bestandsinformatie

De Engelse versie van deze hotfix heeft de bestandskenmerken die in de volgende tabel worden weergegeven (of recentere bestandskenmerken). De datums en tijden voor deze bestanden worden weergegeven in UTC-notatie (Coordinated Universal Time). Wanneer u de bestandsinformatie weergeeft, wordt deze naar lokale tijd geconverteerd. Als u het verschil tussen UTC en lokale tijd wilt bepalen, gebruikt u het tabblad Tijdzone van de optie Datum en tijd in het Configuratiescherm.
BestandsnaamBestandsversieBestandsgrootteDatumTijdPlatform
Mshtml.dll7.0.6000.205793.584.00019-apr-200722:40x86

Microsoft Windows XP

Een ondersteunde hotfix is nu beschikbaar bij Microsoft. Deze hotfix is echter alleen bedoeld als oplossing van het probleem dat in dit artikel wordt beschreven. Voer de hotfix alleen uit op systemen waarop dit specifieke probleem zich voordoet. Deze hotfix moet wellicht extra worden getest. Als u geen ernstige problemen ondervindt, is het daarom raadzaam te wachten op het volgende servicepack voor Windows XP waarin deze hotfix is opgenomen.

Als u dit probleem direct wilt verhelpen, kunt u contact opnemen met Microsoft Customer Support Services om de hotfix te verkrijgen. Een volledige lijst met telefoonnummers van Microsoft Customer Support Services en informatie over kosten van ondersteuning vindt u op de volgende Microsoft-website:Opmerking In speciale gevallen kunnen kosten die normaal verbonden zijn aan ondersteuningsoproepen, worden geannuleerd als een medewerker van Microsoft Product Support Services van mening is dat een specifieke update de oplossing van uw probleem is. De normale ondersteuningskosten blijven gelden voor extra ondersteuningsvragen die niet in aanmerking komen voor de specifieke update.
Voorwaarden

Er gelden geen speciale vereisten.
Computer opnieuw opstarten

Nadat u deze hotfix hebt toegepast, moet u de computer opnieuw opstarten.
Vervanging van hotfixes

Door deze hotfix worden geen andere hotfixes vervangen.
Bestandsinformatie

De Engelse versie van deze hotfix heeft de bestandskenmerken die in de volgende tabel worden weergegeven (of recentere bestandskenmerken). De datums en tijden voor deze bestanden worden weergegeven in UTC-notatie (Coordinated Universal Time). Wanneer u de bestandsinformatie weergeeft, wordt deze naar lokale tijd geconverteerd. Als u het verschil tussen UTC en lokale tijd wilt bepalen, gebruikt u het tabblad Tijdzone van de optie Datum en tijd in het Configuratiescherm.
BestandsnaamBestandsversieBestandsgrootteDatumTijdPlatform
Mshtml.dll7.0.6000.205793.584.00020-apr-200705:41x86

Status

Microsoft heeft bevestigd dat dit probleem zich kan voordoen in de Microsoft-producten die worden vermeld in de sectie 'Van toepassing op'.

Meer informatie


Klik voor meer informatie op het volgende artikelnummer in de Microsoft Knowledge Base:

824684Beschrijving van de standaardterminologie die wordt gebruikt om software-updates van Microsoft te beschrijven

PrintPrint RSS reactiesRSS reacties BookmarkBookmark

Gekoppelde tags

Beveiligingsupdate, DLL, Fix, Internet Explorer, Internet Explorer 7, Tabel, Update, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows XP

Reacties
Nog geen reacties geplaatst.

Winkelmandje

Het winkelmandje is leeg

Inloggen
Als u hierboven op de knop 'bestellen' klikt krijgt u een overzicht van de door uw gewenste producten. Indien het overzicht compleet en correct is kunt via de wizard de verdere gegevens invullen en uw bestelling afronden. In het bestelproces kunt u altijd op 'vorige' drukken om terug te gaan in het proces. Bij Perrit staan vertrouwen, privacy en veiligheid op de eerste plaats, wij zullen uw gegevens dan ook met uiterste zorgvuldigheid behandelen en nooit doorgeven aan derden.

Perrit.nl Sherwood Rangers 29 Hengelo

Perrit.nl telefoon: +31 74 750 12 20

Kenniscentrum - Windows Internet Explorer 7 reageert niet meer als er een modaal dialoogvenster geopend is terwijl u een venster van Windows Internet Explorer 7 wilt vernieuwen
Perrit Kenniscentrum - Windows Internet Explorer 7 reageert niet meer als er een modaal dialoogvenster geopend is terwijl u een venster van Windows Internet Explorer 7 wilt vernieuwen