Afbeelding van Perrit | hosted online software
Home Bedrijfsbehoeften
Partners
Referenties
Kenniscentrum
Support
Over Perrit

 Is dit persbericht niet goed te lezen? Klik hier voor de HTML versie. 

 

Afbeelding van Perrit | hosted online software Afbeelding van Perrit | hosted online software
,
Afbeelding van Perrit | hosted online software Afbeelding van Perrit | hosted online software
,
Afbeelding van Perrit | hosted online software Afbeelding van Perrit | hosted online software
,


Hengelo 18 juni 2010


Armeo lanceert uniek systeem om cliëntgedrag in de zorg te voorspellen.


 

Via Perrit, leverancier van online software, is vanaf vandaag de door Armeo ontwikkelde zorgapplicatie drieS® beschikbaar. Deze applicatie geeft zorgmedewerkers een veiliger werkomgeving door op een unieke maar toch eenvoudige wijze het gedrag van cliënten te kunnen voorspellen. De risico's ten gevolge van agressie zullen aanzienlijk afnemen. Armeo drieS® maakt gedrag van mensen voorspelbaar en meetbaar. Positieve resultaten van toegepaste methodieken kunnen door kleurrapportages nu visueel gemaakt worden. 
       

Armeo drieS® is een digitale collega voor vakmensen die samen betrokken zijn bij de ondersteuning van onveilige cliënten. DrieS® is 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar om al zijn collega's op elke gewenste plaats te voorzien van informatie over het verloop van het stressniveau en de stemming van de cliënt. Hiermee kunnen vakmensen hun begeleidende stijl nauwkeurig afstemmen.  Voor het coördineren van de zorg worden naast Stress, Stemming en Stijl ook voortdurend de Status en de Strategie in beeld gebracht. Naast deze zorginhoudelijke aandachtsgebieden zorgt Armeo drieS® ook voor de verwerking van wettelijk verplichte meldingen van toegepaste middelen of maatregelen (IGZ) en het melden van fouten en (bijna) ongelukken (arbeidsinspectie).

Armeo drieS® gaat uit van het zich cyclisch ontwikkelen van vakmanschap om respectvol en effectief te kunnen ingrijpen bij dreigende onveiligheid. In dit leerproces komen steeds dezelfde stappen aan bod. Deze zijn; voorzien (anticiperen), tasten, voelen, denken en waarderen. Vakmensen leren vooral van fouten en van elkaar.        

Door individualisering van zorg aan cliënten welke agressief gedrag kunnen vertonen, wordt het risico bij het maken van fouten vergroot en zijn de kansen om van elkaar te leren enorm verkleind. Door de digitalisering en automatisering van de onderlinge informatie-uitwisseling krijgen de individuele ondersteuners het gevoel er samen voor te staan weer terug.

Meer informatie kunt u vinden op www.perrit.nl/dries
of www.armeo.nl

 

Noot voor de redactie:

Voor nadere informatie kunt u rechtstreeks contact opnemen met
HB Lohmann van Perrit | Marketing en Communicatie.
T +31 74 7501222 of h.lohmann@perrit.nlwww.perrrit.nl








 

 

 

Afbeelding van Perrit | hosted online software Afbeelding van Perrit | hosted online software Afbeelding van Perrit | hosted online software
,






Nieuw bij Perrit!
 
Armeo drieS®
Microsoft Office 2010
Magento Commerce
Overige Producten:

Microsoft Exchange
Microsoft Sharepoint
Dynamics CRM 4.0
EPM ProjectManagement
MS Dynamics AX
Hosting Solutions
Internettoegang
Communications Server
Live Meeting
Dedicated Serverhosting
Managed hosting
Webhosting
Colocatie
Domeinregistratie

 






 

Afbeelding van Perrit | hosted online software Afbeelding van Perrit | hosted online software Afbeelding van Perrit | hosted online software
http://twitter.com/PerritNL,_blank
Perrit stuurt u deze nieuwsbrief omdat u aangemeld bent via één van onze sites of dat u of uw bedrijf gebruik maakt van één van onze producten of diensten. Wij willen u graag geheel vrijblijvend informeren over relevant nieuws. Wilt u deze nieuwsbrief toch niet blijven ontvangen? Klik dan hier om af te melden.


Perrit | Sherwood Rangers 29 | 7551 KW Hengelo | Tel: 074-7501220 | Fax: 074-7501221