Perrit | hosted online software | Supportmedewerker

Supportmedewerker

/Afbeeldingen/Kopafbeelding/_autofill/Carrièrepagina

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

Wachtwoord vergeten
Vul hier uw email adres in. U ontvangt dan een nieuw wachtwoord.

Home > Over Perrit > Werken bij Perrit > Supportmedewerker
Talentvolle Supportmedewerker gezocht!

 
Perrit is als onderdeel van Pagelink B.V. (opgericht in 1996) een snel groeiende organisatie.
 
Bij Perrit draait het om mensen. Om medewerkers die werken in een cultuur waarin eigen verantwoordelijkheid en bewegingsvrijheid centraal staan. Perrit werkt voor een zeer divers scala aan opdrachtgevers, die we adviseren en helpen met de best denkbare adviezen, training, software oplossingen of hardwarematige oplossingen.

Dagelijks zijn zo’n 35 medewerkers hard bezig om deze klanten continue service te bieden. Dat doen we door echt betrokken te zijn bij onze klant. Door naar hem te luisteren en ons echt te verdiepen in zijn individuele wensen en behoeften.

 
Wegens groei zijn wij op zoek naar een eerstelijns Supportmedewerk(st)er voor 40 uur per week.

 
Functiebeschrijving
Als supportdesk medewerk(st)er ben je verantwoordelijk voor een uitstekende service naar alle klanten toe. Deze functie bevat de gehele afhandeling van en procesmatige aspecten met betrekking tot het invoeren van nieuwe diensten en vragen van klanten van technische aard.

Hoofdwerkzaamheden
Het vastleggen van alle communicatie van en naar klanten in de CRM applicatie van Perrit. Dit gaat samen met het nemen van de verantwoordelijkheid om problemen bij te houden totdat deze zijn opgelost en pro-actief de klant op de hoogte te houden.
Complexere problemen leg je ter beoordeling en oplossing voor aan de 2e lijns supportdesk, zelf blijf je ten aller tijde verantwoordelijk voor de afhandeling en follow-up.
Kennis hebben en ontwikkelen van alle producten en services van Perrit. Voldoende weten over alle aspecten van de diensten om klanten zo goed en snel mogelijk te helpen.
Goede omgang met de verschillende afdelingen: Beheer, Verkoop en Administratie om de verschillende vraagstukken van klanten op te lossen.
Bewust  zijn van de kansen tot verhoging van de omzet door verkoopsignalen tijdens de communicatie met de klant op te vangen en door te zetten naar de afdeling Verkoop.
Het melden van veel voorkomende vragen en of problemen die de klanten melden. Het meedraaien in het storingsdienst schema en het uitvoeren van 'junior systeembeheer' taken.

Profiel
De 1e lijns supportmedewerker Helpdesk heeft een IT-achtergrond en kennis van de besturingssystemen Windows server 2003, Unix (en variaties als FreeBSD of Linux) en MacOS. Verder beschik je over goede kennis van netwerken, POP3, SMTP, FTP en HTTP-protocollen.
Je weet alles van inbellen, ADSL en e-mailverkeer. Tevens dien je overweg te kunnen met Microsoft Frontpage, Access en HTML. Mailprogramma's als Microsoft Outlook, Outlook Express, Netscape ken je van binnen naar buiten.

Functie eisen
- MBO-niveau
- Klantgericht en klantvriendelijk
- Goede kennis van internet en de toepassingen van internet
- Goede kennis van de toepassingen van internet en netwerken
- Basiskennis van verschillende netwerktopologieën
- Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatie
- Uitstekend Nederlands en goed Engels in woord en geschrift
- Aandacht voor details
- Teamplayer
- Signaleert problemen tijdig
- Het kunnen omgaan in een prestatiegedreven organisatie
- Gedreven en positieve werkhouding
- Bij voorkeur werkervaring in een customer service-omgeving

Ons aanbod
Een uitdagende functie binnen een jonge en vooruitstrevende organisatie waar naast jou, de klant en service centraal staan. Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Veel mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling.

 
Interesse?
Mail een korte motivatie en een uitgebreid c.v. naar Rita Schaapman: vacature@perrit.nl
0 product(en)

Totaal € 0,00 per maand

Totaal € 0,00 eenmalig

Naar kassa

Producten Voor U!
Vanaf € 14,95per gebruiker per maand.
<p>Verhoog de bedrijfsproductiviteit op alle niveaus doordat je klantengegevens overal en altijd te benaderen zijn! Werkt via Outlook of je browser.</p>

Nieuw | Dynamics CRM 2016

Verhoog de bedrijfsproductiviteit op alle niveaus doordat je klantengegevens overal en altijd te benaderen zijn! Werkt via Outlook of je browser.

Vanaf € 9,95per gebruiker per maand.
<p>SharePoint Server is dé tool voor het opzetten van een intranet of extranet voor jouw organisatie. Deel documenten en status updates. Zoek naar de juiste expertise binnen je organisatie. Automatiseer bedrijfsprocessen. Zoek, vind en orden belangrijke informatie snel dankzij rijke metadata. </p>

SharePoint Server 2013 & 2016

SharePoint Server is dé tool voor het opzetten van een intranet of extranet voor jouw organisatie. Deel documenten en status updates. Zoek naar de juiste expertise binnen je organisatie. Automatiseer bedrijfsprocessen. Zoek, vind en orden belangrijke informatie snel dankzij rijke metadata. 

Vanaf € 7,50per gebruiker per maand.

Winkelmandje

Het winkelmandje is leeg

Inloggen
Als u hierboven op de knop 'bestellen' klikt krijgt u een overzicht van de door uw gewenste producten. Indien het overzicht compleet en correct is kunt via de wizard de verdere gegevens invullen en uw bestelling afronden. In het bestelproces kunt u altijd op 'vorige' drukken om terug te gaan in het proces. Bij Perrit staan vertrouwen, privacy en veiligheid op de eerste plaats, wij zullen uw gegevens dan ook met uiterste zorgvuldigheid behandelen en nooit doorgeven aan derden.
OK
OK

Perrit.nl Sherwood Rangers 29 Hengelo

Perrit.nl telefoon: +31 74 750 12 20

Supportmedewerker
Perrit Supportmedewerker