Komt u er niet uit?

Voor hulp kunt u bellen naar +31 74 750 1234 of een mail sturen naar support@perrit.nl

Acute IT-problemen opgelost met onze ticket-based support!

Onze IT-supportdiensten zijn er om u te helpen bij de oplossing van uw acute IT-problemen, of het nu gaat om problemen met uw netwerk, server, werkplek, internetverbinding of software. Onze team van ervaren IT-experts biedt snelle en efficiënte oplossingen voor een breed scala aan problemen, zowel op afstand als op locatie bij de klant.

Wij ondersteunen u graag direct met zaken als:

  1. Werkplekproblemen: Onze IT-experts kunnen direct helpen bij het oplossen van problemen met uw werkplek, waaronder traagheid, instabiliteit en softwareproblemen. Ook kunnen we pro-actief onderhoud leveren: Perrit Business Comfort

  2. E-mailproblemen: Onze IT-experts kunnen direct helpen bij het oplossen van problemen met e-mails, waaronder niet afgeleverde e-mails, e-mails die in de spamfolder terechtkomen en andere bijvoorbeeld Microsoft 365 Business gerelateerde mail problemen.

  3. Netwerkproblemen: Onze Support Engineers kunnen direct helpen bij het diagnosticeren en oplossen van problemen met uw netwerkverbinding, waaronder traagheid, onstabiele verbindingen en fouten.

  4. Backup- en disaster recovery-problemen: Onze IT-experts kunnen direct helpen bij het oplossen van problemen met backups en disaster recovery, waaronder mislukte backups, problemen bij het terugzetten van backups of het implementeren van een 3-2-2 backup strategie.

  5. Problemen met toegang tot specifieke systemen of gegevens: Onze IT-experts kunnen direct helpen bij het oplossen van problemen met toegang tot specifieke systemen of gegevens, waaronder problemen met authenticatie en autorisatie. Ook leveren we diensten rondom MFA\2FA

  6. Problemen met hardware, zoals printers of scanners: Onze IT-experts kunnen direct helpen bij het oplossen van problemen met hardware, waaronder problemen met printers, scanners, servers en andere apparatuur.

  7. Problemen met software-licenties: Onze IT-experts kunnen direct helpen bij het oplossen van problemen met software-licenties, waaronder problemen met het verkrijgen, beheren en verlengen van licenties.

  8. Problemen met updates of upgrades: Onze IT-experts kunnen direct helpen bij het oplossen van problemen met updates en upgrades, waaronder problemen met het implementeren van updates en upgrades en problemen met compatibiliteit.

  9. Problemen met de stabiliteit of prestaties van IT-systemen: Onze IT-experts kunnen direct helpen bij het verbeteren van de stabiliteit en prestaties van uw IT-systemen.

  10. Problemen met de integratie van IT-systemen: Onze IT-experts kunnen direct helpen bij het integreren van uw IT-systemen, zodat deze efficiënter samenwerken.

  11. Problemen met de configuratie van IT-systemen: Onze IT-experts kunnen direct helpen bij het configureren van uw IT-systemen, zoals bijvoorbeeld windows intune, DUO MFA, VMware Horizon, etc.

  12. Problemen met de beschikbaarheid van IT-systemen: Onze IT-experts kunnen direct helpen bij het verhogen van de beschikbaarheid van uw IT-systemen.

  13. Problemen met IT-compliance: Onze IT-experts kunnen snel helpen bij het voldoen aan IT-compliance eisen, waaronder regelgeving op het gebied van data- en beveiliging, privacy en gegevensbescherming.

  14. Problemen met IT-continuïteit en disaster recovery: Onze IT-experts kunnen direct helpen bij het opstellen en testen van een continuïteit- en disaster recovery plan, zodat uw bedrijf snel en efficiënt kan herstellen van een storing of ramp.

  15. Problemen met IT-outsourcing: Onze IT-experts kunnen direct helpen bij het beheren van uw IT-outsourcing relaties, waaronder het selecteren van IT-leveranciers, het beheren van contracten en het monitoren van prestaties.
  16. Beveiligingsproblemen: Onze IT-experts kunnen direct helpen bij het versterken van de beveiliging van uw IT-omgeving, ter voorkoming van inbraken, virusbesmettingen en andere problemen.

  17. Problemen met software-licenties: Onze IT-experts kunnen direct helpen bij het oplossen van problemen met software-licenties, waaronder problemen met het verkrijgen, beheren en verlengen van Microsoft 365 Business of Microsoft Dynamics Business Central licenties.

  18. Serverproblemen: Onze IT-experts kunnen direct helpen bij het verbeteren van de prestaties en stabiliteit van uw servers, waaronder trage prestaties, crashes en andere problemen.
  19. Internet- en verbindingproblemen: Onze IT-experts kunnen direct helpen bij het oplossen van problemen met uw internetverbinding en andere verbindingen, waaronder traagheid, onstabiele verbindingen en fouten.

  20. Azure Cloud-dienstproblemen: Onze IT-experts kunnen direct helpen bij het oplossen van problemen met Azure cloud-diensten, waaronder traagheid, onbereikbaarheid en andere problemen.

Met onze ticket-based support kunnen wij direct helpen bij de oplossing van uw acute IT-problemen. Per ticket of met een onderliggend governance plan. Onze IT-experts zijn beschikbaar voor zowel remote als op locatie support en zorgen ervoor dat uw IT omgeving snel weer optimaal functioneert. Neem via het formulier hiernaast contact met ons op voor meer informatie of indien u direct een ticket wilt indienen.