Talentvolle Systems Engineer gezocht!

Zie jij het als een uitdaging om gezamenlijk de teams van onze klanten verder te helpen in de continue transitie van hun cloud architectuur?

Software Development Support

Ben jij die altijd leergierige Systems Engineer | DevOps Engineer | PowerShell Specialist die ons tempo van 1 nieuwe applicatie per maand met gemak weet bij te houden? Dan hebben wij een droombaan voor jou! Perrit biedt online applicaties in SaaS vorm voor een zeer breed scala aan partners en eindklanten. Wij leveren online een groot deel van het microsoft assortiment, van Intune tot Dynamics Business Central. Daarnaast verzorgen wij ondersteuning voor een groeiend aantal ISV’s. 

Functiebeschrijving
Als Systems Engineer draag je samen met jouw collega’s zorg voor het technisch applicatiebeheer van de online software diensten van Perrit. Je implementeert de oplossingen van Perrit op onze hypermoderne infrastructuren en staat garant voor een ononderbroken dienstverlening aan onze klanten. Middels analyses ondersteun je de ontwikkeling van de producten en handhaaf je in samenwerking met collega’s de prestaties van de infrastructuur.  

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?
• Het geautomatiseerd bewaken van beschikbaarheid en prestaties van de beheerde online producten van Perrit;
• Het schrijven van nieuwe beheers processen op basis van PowerShell
• Het adviseren over de technische implementatie van nieuwe software producten op ons SaaS platform;
• Het rapporteren en analyseren van indicatoren ten behoeve van beheer en performance;
• Het ontvangen, inplannen en uitvoeren of coördineren van benodigde wijzigingen aan de infrastructuur;
• Het fungeren als eerste aanspreekpunt bij vraagstukken en incidenten betreffende de operationele infrastructuren;
• Goede omgang met de verschillende afdelingen: Beheer, Verkoop en Administratie om de verschillende vraagstukken van klanten op te lossen;
• Bewust  zijn van de kansen tot verhoging van de omzet door verkoopsignalen tijdens de communicatie met de klant op te vangen en door te zetten naar de afdeling Verkoop;
• Het melden van veel voorkomende vragen en of problemen die de klanten melden.
• Het meedraaien in het storingsdienst schema. 

Functie eisen
– HBO+ niveau
– Klantgericht en klantvriendelijk
– Uitstekende kennis van Active Directory
– Uitstekende kennis van PowerShell
– Uitstekende kennis van een van de volgende producten: CRM, Skype4Business, EPM of SharePoint
– Bereid zich te verdiepen in centrale opslag strategieen
– Redelijke kennis van System Center onderdelen
– Basiskennis van verschillende netwerktopologieën
– Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatie
– Aandacht voor details
– Teamplayer
– Signaleert problemen tijdig
– Het kunnen omgaan in een prestatiegedreven organisatie
– Gedreven en positieve werkhouding  

Ons aanbod
Een uitdagende functie binnen een jonge en vooruitstrevende organisatie waar naast jou, de klant en service centraal staan. Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Veel mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling. 

Interesse?
Vul onderstaand formulier in en voeg een korte motivatie en een uitgebreid c.v. toe. Mocht je even telefonisch contact willen, bel dan vandaag nog naar Henk Kok: 0626552000
 
Deze vacature delen kan natuurlijk ook: 
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

Kom jij ons team versterken?

Vul dan bijbehorend formulier in. We nemen vervolgens graag contact op en