Teamviewer

Het kan zijn dat onze supportmedewerker op jouw systeem wil meekijken om je vraag te beantwoorden of probleem op te lossen.
Dit kan eenvoudig via Teamviewer

Als onze medewerker je hierom gevraagd heeft kun je hier:

  1. Download en installeer TeamViewer op je computer. Dit kan gedaan worden via een van de
    volgende links:

    Desktop \ Laptop:
    Windows:          www.teamviewer.com/nl/download/windows/
    Mac-OS:            www.teamviewer.com/nl/download/mac-os/
    Linux:                 www.teamviewer.com/nl/download/linux/

    Mobiele device:
    iOS
    :           
             www.teamviewer.com/nl/download/ios/
    Android:             www.teamviewer.com/nl/download/android/

    IoT Device:
    Raspberry-Pi:    www.teamviewer.com/nl/download/raspberry-pi/

  2. Open TeamViewer na de installatie. Je zult een scherm zien met jouw unieke
    TeamViewer-ID en wachtwoord. Noteer deze gegevens, je zult ze nodig hebben
    om toegang te krijgen tot de sessie.
  3. Bel via Teams (support@perrit.nl of het account van een van onze collega’s)
    of via 074 7501234 met een van onze support specialisten 
  4. Geef onze collega jouw zojuist genoteerde TeamViewer-ID en wachtwoord,
    zodat zij/hij toegang kan krijgen tot jouw computer.
  5. Zorg ervoor dat je de juiste toestemming hebt om TeamViewer te gebruiken op je
    computer. Dit is vooral belangrijk als je TeamViewer gebruikt op je werkplek.
  6. Zorg ervoor dat je alle belangrijke informatie bij de hand hebt die je wilt
    delen met onze collega. Dit kan bijvoorbeeld gaan om
    foutmeldingen, specifieke problemen of andere vragen die je hebt.
  7. Zorg ervoor dat je computer opgestart is en klaar is voor gebruik voordat de
    sessie begint. Dit zorgt ervoor dat de support specialist meteen aan de
    slag kan en je zo snel mogelijk kan helpen.

Pro-actief onderhoud of support nodig?

Vul dan het formulier in en wij zullen ervoor zorgen dat er zo snel mogelijk contact met je wordt opgenomen.