Stage Technical Support Engineer gezocht!

Zoek jij nog een stageplek en ben jij technisch onderlegd en gemotiveerd om mensen te ondersteunen? Ben jij daarnaast een teamspeler en communicatief goed onderlegd?

Ben jij die altijd leergierige Technical support Engineer die in staat is om technische problemen in korte tijd te analyseren en op te lossen. Dan hebben wij een droomstage voor jou! Perrit biedt online applicaties in SaaS vorm voor een zeer breed scala aan partners en eindklanten. Wij leveren online een groot deel van het microsoft assortiment, van Intune tot Dynamics Business Central. Daarnaast verzorgen wij ondersteuning voor een groeiend aantal ISV’s. 

Functiebeschrijving

Als Technical Systems Engineer draag je samen met jouw collega’s zorg voor het technisch applicatiebeheer van de online software diensten van Perrit. Je implementeert de oplossingen van Perrit op onze hypermoderne infrastructuren en staat garant voor een ononderbroken dienstverlening aan onze klanten. Middels analyses ondersteun je de ontwikkeling van de producten en handhaaf je in samenwerking met collega’s de prestaties van de infrastructuur.

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?

  • Technische problemen analyseren en oplossen in korte tijd
  • Detecteren en analyseren van problemen en helpen bij het implementeren van oplossingen
  • Beantwoorden van vragen over onze producten en bieden van technische ondersteuning aan de klanten
  • Bijhouden van klantenrecords en verzamelen van informatie over technische problemen
  • Sterke technische achtergrond hebben, inclusief kennis van besturingssystemen, netwerken, software en hardware
  • Onderhouden van automatiseringstools en scripts om onze systemen te verbeteren en te optimaliseren
  • Ondersteunen van klanten met technische problemen, zowel via telefoon als online
  • Actief luisteren naar klanten en hun problemen helpen oplossen
  • Nauwkeurig, analytisch, klantgericht en servicegericht zijn
  • Een positieve en professionele houding

Functie eisen

– HBO+ niveau
– Klantgericht en klantvriendelijk
– Uitstekende kennis van Active Directory
– Uitstekende kennis van PowerShell
– Uitstekende kennis van een van de volgende producten: 
– Bereid zich te verdiepen in centrale opslag strategieen
– Redelijke kennis van System Center onderdelen
– Basiskennis van verschillende netwerktopologieën
– Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatie
– Aandacht voor details
– Teamplayer
– Signaleert problemen tijdig
– Het kunnen omgaan in een prestatiegedreven organisatie
– Gedreven en positieve werkhouding  

Ons aanbod

Een uitdagende functie binnen een jonge en vooruitstrevende organisatie waar naast jou, de klant en service centraal staan. Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Veel mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling. Om jouw stage of afstudeeropdracht succesvol af te ronden, vereist het een zelfstandige werkhouding, gecombineerd met een diepgaand leervermogen en doorzettingsvermogen. Met intensieve begeleiding van ervaren medewerkers, werk je samen en verwerf je kennis en ervaring. Wij bieden de nodige ondersteuning om je doelen te bereiken.

Interesse?

Vul onderstaand formulier in en voeg een korte motivatie en een uitgebreid c.v. toe. Mocht je even telefonisch contact willen, bel dan vandaag nog naar Henk Kok: 0626552000

Deze vacature delen kan natuurlijk ook: 

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

Kom jij ons team versterken?

Vul dan bijbehorend formulier in. We nemen vervolgens graag contact op en