Talentvolle Support Engineer gezocht!

Heb jij een passie om mensen te ondersteunen? Ben jij daarnaast een teamspeler en communicatief goed onderlegd?

Ben jij die altijd leergierige support Engineer die in staat is om technische problemen in korte tijd te analyseren en op te lossen. Dan hebben wij een droombaan voor jou! Perrit biedt online applicaties in SaaS vorm voor een zeer breed scala aan partners en eindklanten. Wij leveren online een groot deel van het microsoft assortiment, van Intune tot Dynamics Business Central. Daarnaast verzorgen wij ondersteuning voor een groeiend aantal ISV’s. 

Functiebeschrijving

Wij zoeken een Support Engineer om ons team te versterken. Als Support Engineer ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van onze klanten met hun technische problemen, zowel via telefoon als online. Je bent in staat om technische problemen in korte tijd te analyseren en op te lossen. Je detecteert en analyseert problemen en helpt bij het implementeren van oplossingen. Je beantwoordt vragen over onze producten en biedt technische ondersteuning aan de klanten. Je bent ook verantwoordelijk voor het bijhouden van klantenrecords en voor het verzamelen van informatie over technische problemen.

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?

  • Technische problemen analyseren en oplossen in korte tijd
  • Detecteren en analyseren van problemen en helpen bij het implementeren van oplossingen
  • Beantwoorden van vragen over onze producten en bieden van technische ondersteuning aan de klanten
  • Bijhouden van klantenrecords en verzamelen van informatie over technische problemen
  • Sterke technische achtergrond hebben, inclusief kennis van besturingssystemen, netwerken, software en hardware
  • Onderhouden van automatiseringstools en scripts om onze systemen te verbeteren en te optimaliseren
  • Ondersteunen van klanten met technische problemen, zowel via telefoon als online
  • Actief luisteren naar klanten en hun problemen helpen oplossen
  • Nauwkeurig, analytisch, klantgericht en servicegericht zijn
  • Een positieve en professionele houding

Functie eisen

– HBO+ niveau
– Klantgericht en klantvriendelijk
– Uitstekende kennis van Active Directory
– Uitstekende kennis van PowerShell
– Uitstekende kennis van een van de volgende producten: 
– Bereid zich te verdiepen in centrale opslag strategieen
– Redelijke kennis van System Center onderdelen
– Basiskennis van verschillende netwerktopologieën
– Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatie
– Aandacht voor details
– Teamplayer
– Signaleert problemen tijdig
– Het kunnen omgaan in een prestatiegedreven organisatie
– Gedreven en positieve werkhouding  

Ons aanbod

Een uitdagende functie binnen een jonge en vooruitstrevende organisatie waar naast jou, de klant en service centraal staan. Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Veel mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling. 

Interesse?

Vul onderstaand formulier in en voeg een korte motivatie en een uitgebreid c.v. toe. Mocht je even telefonisch contact willen, bel dan vandaag nog naar Henk Kok: 0626552000

Deze vacature delen kan natuurlijk ook: 

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

Kom jij ons team versterken?

Vul dan bijbehorend formulier in. We nemen vervolgens graag contact op enÂ