Service Management

Onze Service Management diensten helpen jouw klanten bij het bestellen of gebruiken van jouw Online Diensten. Perrit biedt Service Management oplossingen om van deze Customer Journey een Happy Flow te maken.  

SelfService Support

Uitgebreide IT-ondersteuning

Altijd en overal toegankelijke IT-hulp

Onze unieke benadering van Service Management biedt de beste oplossing voor organisaties die op zoek zijn naar uitgebreide IT ondersteuning, maar zelf niet de tijd of de kennis hebben, of niet de last willen van het aansturen van een support afdeling. Zowel voor eindklanten als voor ISV’s en SaaS dienstverleners biedt Perrit uitbreiding van het bestaande team door onze Co-Sourcing benadering.

Gepersonaliseerde serviceplannen

Diensten op maat voor uw bedrijf

We bieden op maat gemaakte Service Plannen, maar ook Standaard Service Management opties als aanvulling op jullie huidige dienstverlening. Onze consultants zijn gecertificeerd in een brede range van technologieën, waarmee we optimaal invulling kunnen geven aan jouw specifieke wensen. Zo kunnen we bijvoorbeeld 24/7 multi lingual L1, L2 en L3 support leveren.
 

Agile SCRUM-methodologie

Flexibiliteit en snelheid bij ontwikkeling

Elk project vliegen we aan met onze Agile SCRUM methodologie waarmee we streven naar een service niveau boven  verwachting! Een van de voorbeelden waarin we uitblinken is dat we ook met je meedenken over het Metering, Billing en Invoicing traject, zowel binnen een grote organisatie, als bijvoorbeeld binnen jouw partner netwerk. 

Bent u geinteresserd?

Onze basis waar we je heel snel mee kunnen ontzorgen is 24/7/365 Support! Bel vandaag nog om volgende week al te beginnen.